باید وطنمان را از دست ستم گله آخوندهای شیاد و کلاهبردار ،مفت خور، خودکامه و بی غیرت ، بی وجدان ،بی عار،بی دانش، بی وطن، بی پدر و مادرکه ايران را اشغال کرده اند آزاد کنیم
لعنت بر خمینی،لعنت بر اصل ولایت فقیه لعنت بر سیدعلی لعنت بر جمهوری فاشيستي وتروریستی اسلامی ايران به امید ايران آزاد از دست ستم گله آخوندهای شیاد و کلاهبردار ،مفت خور، خودکامه و بی غیرت ، بی وجدان ،بی عار،بی دانش، بی وطن، بی پدر و مادرکه ايران را اشغال کرده اند…مرک برتمامی آخوندها و سیدعلی و مزدورانش و خود فروشان بی وطن که ایران را ویران کردند...
لعنت بر خمینی،لعنت بر اصل ولایت فقیه لعنت بر سیدعلی لعنت بر جمهوری فاشيستي وتروریستی اسلامی ايران به امید ايران آزاد از دست ستم گله آخوندهای شیاد و کلاهبردار ،مفت خور، خودکامه و بی غیرت ، بی وجدان ،بی عار،بی دانش، بی وطن، بی پدر و مادرکه ايران را اشغال کرده اند…مرک برتمامی آخوندها و سیدعلی و مزدورانش و خود فروشان بی وطن که ایران را ویران کردند...
ReplyDelete