Monday, September 17, 2012

پدر ما همه شرمنده ایم از وضع تو

باید وطنمان را از دست ستم گله آخوندهای شیاد و کلاهبردار ،مفت خور، خودکامه و بی غیرت ، بی وجدان ،بی عار،بی دانش، بی وطن، بی پدر و مادرکه ايران را اشغال کرده اند آزاد کنیم

1 comment:

  1. لعنت بر خمینی،لعنت بر اصل ولایت فقیه لعنت بر سیدعلی لعنت بر جمهوری فاشيستي وتروریستی اسلامی ايران به امید ايران آزاد از دست ستم گله آخوندهای شیاد و کلاهبردار ،مفت خور، خودکامه و بی غیرت ، بی وجدان ،بی عار،بی دانش، بی وطن، بی پدر و مادرکه ايران را اشغال کرده اند…مرک برتمامی آخوندها و سیدعلی و مزدورانش و خود فروشان بی وطن که ایران را ویران کردند...

    ReplyDelete