با سلام
بدنبال مجموعه اقدامات
ضد انساني رژيم و عوامل دست نشانده اش در دولت مالكي در عراق و فشارهايي كه عليه
مجاهدين اشرف وليبرتي اعمال مي شود و بويژه محاصره ظالمانه و تشديد محدوديت ها در
يك اقدام شنيع از مجموعه اقدامات ضد انساني و ضد اسلامي عوامل رژيم يعني نيروي قدس
و نيروهاي عراقي اقدام به تخريب مزار مرواريد يعني مزار شهداي اشرف كرده اند كه
متن خبر آنرا برايتان مي گذارم .
مأموران نيروي تروريستي قدس و نيروهاي
عراقي تحت امر نخست وزيري عراق در يک
اقدام ضد انساني و ضداسلامي و در يک کينه جويي وحشيانه، مزار شهيدان و متوفيان
اشرف را ويران کرده، سنگ قبرها را شکسته يا برداشته اند و بسياري از قبرها را
تخريب کرده اند.خبرگزاري سپاه پاسداران موسوم به فارس در يک گزارش از اشرف که توسط
نيروي قدس تهيه شده عکسهايي از صحنه هاي اين تخريب در حالي که نيروهاي يونيفرم
پوشيده عراقي حضور دارند، منتشر کرده است.سپاه پاسداران در خبرگزاري خود با سر هم
کردن يک مشت اکاذيب، براي توجيه اين سبعيت، نزديک به ۱۰سال بعد از اشغال عراق توسط
نيروهاي آمريکايي نوشت: «در زمان حمله آمريکا به عراق، منافقين برخي از قبور را
شکافته و در آنها سلاح جاسازي کردند تا در مواقع خاص از آن استفاده کنند».تعرض به مزار
اشرف در حاليست که در جريان مذاکرات مربوط به جابهجايي ساکنان اشرف به ليبرتي
مقامهاي يونامي ( سازمان ملل ) بارها بر
ضرورت تضمين احترام به مزار اشرف بر اساس تعليمات اسلامي و حقوق انساندوستانه بين
المللي تأکيد کردند.مقاومت ايران آمريکا، اتحاديه اروپا و ملل متحد را به محکوم
کردن تعرض نفرت انگيز و غيرقانوني به مزار شهيدان و متوفيان که در همه اديان و
فرهنگها غيرقابل قبول است، فرا ميخواند و خواستار جلوگيري از ادامه تعرض و تخريب
اين مزار از سوي نيروهاي عراقي و پاسداران رژيم آخوندي است.
عكسهايي از اين اقدامات ضد انساني
ضميمه است
4 Attached files| 131KB
عكسهايي از اين اقدامات ضد انساني
ضميمه است
4 Attached files| 131KB