این روزها در لبنان و ایران چه می گذرد
لعنت برآخود٫ لعنت برجیره
خور,مرک برتمامی گله آخوندهای شیاد و کلاهبردار ،مفت خور، خودکامه و بی
غیرت ، بی وجدان ،بی عار،بی دانش، بی وطن، بی پدر و مادر,لعنت بر خود
فروشان بی وطن,لعنت بر خمینی که همه چی را برد ,لعنت بر اصل ولایت فقیه
,مرک بر دیکتاتور سیدعلی , لعنت بر جمهوری اسلامی ايران
No comments:
Post a Comment