Sunday, December 29, 2013

این روزها در لبنان و ایران چه می گذرد

لعنت برآخود٫ لعنت برجیره خور,مرک برتمامی گله آخوندهای شیاد و کلاهبردار ،مفت خور، خودکامه و بی غیرت ، بی وجدان ،بی عار،بی دانش، بی وطن، بی پدر و مادر,لعنت بر خود فروشان بی وطن,لعنت بر خمینی که همه چی را برد ,لعنت بر اصل ولایت فقیه ,مرک بر دیکتاتور سیدعلی , لعنت بر جمهوری اسلامی ايران

No comments:

Post a Comment